LIKE ΣΤΟ FACEBOOK ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΊΣΕΤΕ!





ΘΡΥΛΕ ΓΕΡΑ!

Για σας αδέρφια μου ΓΑΥΡΟΙ , χτες είχαμε στην ΘΎΡΑ 7 ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ μάζεμα όλα τα μέλη μας για να τους μεταφέρουμε το τι είπαμε προχτές στην καθιερωμένη συνάντηση με το πρόεδρο του ΘΡΎΛΟΥ μας Βαγγέλη Μαρινάκη. 
Μια κατοσταριά ΓΑΥΡΟΙ κάθε ηλικίας έδωσαν το παρόν στον σύνδεσμο μας μιλήσαμε για όλα τα θέματα που αφορούν τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ μας και την ΘΎΡΑ 7. Όπως και για την μεγάλη ευρωπαίοι μετακίνηση που ΚΑΝΟΝΙΖΟΥΜΕ για Μονπελιέ. 
Τώρα αλάνια μου είμαι στο μπάσκετ για την πρώτη ευρωπαϊκή μάχη του ΥΠΕΡΠΤΩΤΑΘΛΗΤΗ  Ελλάδας και Ευρώπης ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΎ με την ΚΑΧΑ ΛΑΜΠΟΡΑΛ. 
Η ΘΎΡΑ 7 θα δώσει και απόψε βροντερό παρόν, για να φανταστείτε εμείς μόνο από Κορυδαλλό δώσαμε πάνω απο 50 εισιτήρια για αυτό το ματς, αν και στον σύνδεσμο μας έμειναν πάνω απο 50 πιτσιρίκια που λόγω της οικονομικής κρίσης δεν μπόρεσαν να ΕΙΝΑΙ μέσα απόψε. Όπως καταλαβαίνετε δεν μπορεί ένας μικρός ΓΑΥΡΟΣ να έχει χρήματα για να είναι παντού σε όλα τα αθλήματα του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΎ μας, εδώ εμείς και περνάμε δύσκολα που δουλεύουμε και παίρνουμε οπότε τα παίρνουμε... Κάποια φράγκα, αυτα τα ΓΑΥΡΑΚΙΑ που να τα βρουν? 
Μόλις τώρα βγήκε ο μπασκετικός ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ μας στο παρκέ και καταχειροκροτήθηκαν οι παίκτες του θερμά απο όλους μας! 
Άντε ΘΡΥΛΕ μου ξεκινά και φέτος δυνατά να σκάσει στην Αγγλία η ΘΎΡΑ η 7 που γίνεται το φετινό final-4. 



Αδέρφια μου μην το αφήνετε τελευταία στιγμή για Μονπελιέ, θα κλείσουν οι θέσεις και θα χάσετε μια πολύ καλη ΕΚΔΡΟΜΑΡΑ που θα γίνει εκει! 
Και με αεροπορικη αλλα και με την σούπερ οδική όλοι οι ΓΑΥΡΟΙ θα ΕΙΝΑΙ εκει!